Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik het best doen als ik kaal erg kaal ben achter mijn oren?

Ik wil heel graag allerlei verschillende dingen doen met mijn haar (in een staart, knotje, vlechten). Maar ik heb heel dun haar en bijna geen haar achter mijn oren.
Ik ben al een tijdje bezig met mijn haar langer en dikker te laten groeien. Maar dan zit ik met het probleem dat ik gewoon kaal ben achter mijn oren.
Wat kan ik er tegen doen? Als er niks tegen te doen is, wat kan ik dan doen dat het wat minder opvalt en dat ik gewoon zonder schaamte een staart kan maken in mijn haar?
Vandaag heb ik ook al geprobeerd een vlecht te maken en over mijn hooft doe (alsof het een nep haarband is als vlecht) maar dat kun je dus ook doen met je eigen haar, maar dat duf ik niet want dan lijkt het alsof ik een pruik heb ofzo.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
zien andere mensen dit ook of is het voor jouw gevoel kaal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey! İk heb zelf ook vrij dun haar en helaas minder haar aan de voorkant, ik voel me soms zelfs kaal en het valt behoorlijk op als ik terug kijk naar foto's bijvoorbeeld. Wat ik heb gedaan voor mijn probleem is dat ik brazilliaanse haar heb laten weaven. Het is natuurlijk en beschadigd je eigen haar niet :) het word gevlochten vanaf de zijkanten van je haar. Voor de voorkant van mijn haar ga ik grayaway spray voor kopen. Dat is in mijn eigen haarkleur en valt niet op :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar de kapper, die kan er wel iets mee. Welk model, vlecht of staart jou leuk staat, hangt ook af van je gezichtsvorm. Een kapper kan je bekijken en daarna een leuk, voor jou na te doen, kapsel ervan maken, zonder dat je de kale plekken ziet. Zeg wel van tevoren dat je iets wil, wat je zelf ook kunt doen.
Succes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik had ook erg last van een kale plek maar toen kocht ik dit product (http://www.hairandbeautyonline.com/nl/nioxin-dermabrasion-treatment.html) en het hielp echt goed me kale plek begint al weer een beetje haar te groeien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding