Je haren groeien en verf groeit niet mee dus er bestaat geen verf voor je haren die meegroeit met je haren.
10 jaar geleden
Ja verkrijgbaar, bij elke drogist. Uiteindelijk groeit het met de haren mee dus je moet wel altijd bij blijven verfen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarkleuring#Permanente_haarkleuring

Permanente haarkleuring (ook wel "haarverf" genoemd) en blondeercrème of ontkleuringsmiddel bevatten een zuur (meestal waterstofperoxide) en een base (meestal ammonia). Deze zijn apart verpakt. De inhoud van de tube die de pigmenten en de base bevat moet door de gebruiker worden toegevoegd aan het flesje met ontwikkelvloeistof (het zuur). Wanneer dit mengsel op de haren wordt aangebracht ontstaat een chemische reactie die het haar doet opzwellen, waardoor de kleurstoffen kunnen indringen in het haar, en daar de melanine oplichten en opnemen.
Permanente haarkleuring is daadwerkelijk permanent, de kleur is niet uitwasbaar. Na verloop van tijd kan de kleur wel vervagen. Ook kan er vrij snel zogenaamde uitgroei zichtbaar zijn, wanneer aan de haarwortel de natuurlijke haarkleur weer tevoorschijn komt.
Permanente haarkleuring kan worden verwijderd door het haar te bleken of ontkleuren. Dit geeft echter niet de natuurlijke haarkleur terug, en verwijdert ook vrijwel nooit in één keer alle toegevoegde pigmenten.