Als je een watje, wattenstaafje of zo'n cotton-pad gebruikt kan je makkelijk een olie gebruiken.

Hou er wel rekening mee dat hoe groter het watje e.d. hoe meer je nodig heb omdat het opneemt.

Ik zou wel zorgen dat de middelen puur zijn en dat er geen dingen als alcohol (ethanol) e.d. inzitten welke slecht voor je dunne huid zijn.