wat zijn die kleine bruine vlekjes overal over je neus?

Toegevoegd na 3 minuten:
En de vraag is eigenlijk hoe werk je ze het makkelijkst mogelijk weg zonder een creme te kopen bij de winkel!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Dat zijn sproeten, ophopingen van pigment in de onderste lagen van de opperhuid.
11 jaar geleden
Een creme oid zal niet helpen tegen sproetjes, omdat het in je huid zit, het is geen puistje of mee-eter. Je zou foundation of een concealer kunnen gebruiken. Vraag evt. bij de drogist of parfumerie om advies.
(Om het weg te werken zou je altijd wel iets moeten kopen bij een winkel overigens, aangezien je ook geen creme wilt kopen...)