Hoe heet die bolletjes make up? Er zitten gele groene bolletjes verpakt en die moet je dan mengen.

Je hebt ze in 3 soorten huidtinten
En het is best luxe

Toegevoegd na 9 minuten:
Het is een luxe doosje en dan lijken het een soort parels, de een is groen de andere roze de andere geel.

Toegevoegd na 10 minuten:
Denk ook dat het founation is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je bedoelt de 'perles meteorites' van guerlain! Is een product wat je over je foundation gebruikt, met een penseel of een donsje. Geeft een gebronsde of stralend frisse gloed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn duizenden merken die deze bolletjes gebruiken. Je kunt ze ook bij de Lidl kopen als die toevallig make up in het assortiment hebben. Dit is dus geen waardevol antwoord, je noemt alleen een merk op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou sorry hoor! Geloof best dat ik een waardevol antwoord heb gegeven; de vraagstelster geeft aan dat het 'best luxe' is en dat het groene en gele bolletjes zijn: dat zouden heel goed die van guerlain kunnen zijn! Dat is naar mijn mening luxe, niet die van de lidl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja deze bedoel ik, bedankt!

Andere antwoorden (4)

make-up bolletjes. Er is geen specifieke naam voor, voor zover ik dat kon vinden. Het is gewoon in plaats van poedervorm, in bolletjes gemaakt. Zo knoei je wel minder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heet dat parel-poeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je deze?