ik heblast van zwarte donkere plekke over me hele lichaam ik schaam me ervoor en k weet niet hoe se weggaan tips?

Ik heb last van exceem de huisarts zegt dat het daardoor komt maar medicijnen helpen niet en ik moet heel veel krabben overall rond die plekken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag of de huisarts je doorverwijst naar een dermatoloog (huidarts).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, hops, naar de dermatoloog.

Antwoorden (1)

Laat je doorverwijzen naar een dermatoloog. Wellicht weet deze een oplossing. Misschien kan een huidtherapeut ook iets voor je betekenen.
Blijf er niet mee doortobben. Er is beslist een oplossing.
Beterschap!