Is er een plek in de kop van Noord-Holland waar je, eventueel tegen betaling, in bad kunt?

We hebben geen bad en ook geen mogelijkheid. Wel mis ik het heel erg. Is er ergens de mogelijkheid om in bad te gaan, gewoon prive waar je je ook mag wassen en dergelijke?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weer niet of de ruimte een probleem is maar je kunt ook gewoon een los bad op pootjes plaatsen in je badkamer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is helaas geen plek voor :( we hebben een vrij kleine badkamer.
Rieneke1
11 jaar geleden
ik heb een heel klein badkamertje, maar kan nog net een hoekbad kwijt waar anders de douche zou zijn, en dat bevalt uitstekend.
zou dat bij jou niet kunnen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas hebben ze geen goede website maar bel eens de hammam in Heerhugowaard: http://www.naturismegids.nl/nl/sauna/783/sauna-hammam-heerhugowaard.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt pelle ik zal eens informeren! Rieneke, het huis staat te koop dus we gaan geen grote aanpassingen meer maken, hopelijk wordt het huis snel verkocht zodat we een huis met bad kunnen huren/kopen ;) bedankt
Ivana
11 jaar geleden
Misschien bij het Leger des Heils. Daar willen ze ook je rug nog wel schrobben. ;)

Antwoorden (3)

Dat kan in ieder gebouw, dat wordt gebruikt voor (korte) vakanties of een kort verblijf, zoals in een hotel, een pension of een vakantiebungalow. Ook is het mogelijk voor één dag een Bed & Breakfast te zoeken.

Goedkoper is het natuurlijk om een bekende (buurvrouw, vriendin, familielid of andere relatie) in de buurt te zoeken met een bad in huis, waar je gebruik van mag maken.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het dan zo dat je 'per uur' betaald, of moet je dan gelijk een nacht boeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of een Bad & Breakfast ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat houdt dat in dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee Ytje, je kunt in deze voorbeelden niet per uur betalen maar per nacht, midweek of weekend.
Antoni
11 jaar geleden
Ytje, alknobe maakt een grapje met zijn "Bad & Breakfast"! Een "Bad & Breakfast" bestaat niet. Een "Bed & Breakfast" bestaat meestal uit maar één of misschien iets meer kamers, die door een particulier worden verhuurd. Iemand die in zijn huis een kamer "over" heeft en in een stad of dorp woont, waar veel toeristen wonen, kan die kamer aanbieden als "Bed & Breakfast": "bed en ontbijt".
Antoni
11 jaar geleden
De vakantieverblijven die ik noemde, kan je vrijwel nooit per uur betalen, maar hierover overleggen met de verhuurder kan natuurlijk altijd! Pas na overleg weet je wat er echt mogelijk is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh hahaha ik had het niet goed gelezen, ik dacht dat er BED stond en niet bad :p wel goed gevonden ;) Ik zal eens rondkijken voor dat bed en ontbijt dan haha bedankt!
Antoni
11 jaar geleden
In mijn reactie moest natuurlijk in plaats van "waar veel toeristen wonen" staan: "waar veel toeristen komen".
Een goedkope mogelijkheid is: de sauna.

Toegevoegd na 1 minuut:
€21,50 en met optimel vouchers is het goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staat op jouw site dat je prive (dus alleen) in bad kan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me niet zo denk ik, ik wil inderdaad prive, en mezelf kunnen wassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies daarom gaf ik mijn sauna al in de reacties.
Ga je toch gezellig een weekend naar v/d Valk.
Succes verzekerd.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het IS een goed antwoord, maar niet het antwoord dat ik zoek. Toch bedankt!