hoe moet je sebastian craft clay gebruiken?

ik heb loreal studio remix en sebastian craft clay. loreal remix is best vet dus daarom had ik sebastian craft clay gekocht. maar als ik craft clay in mijn haar doe, lijkt het alsof er niks is verandert. ik heb geen extra stevigheid. ik doe heel weinig, zoveel als de kapper me aanraden, ongeveer de helft van een erwt. iemand tips hoe het wel blijft zitten? ik heb kort best dik haar. en ik wil de voorkant een beetje schuin omhoog.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik gebruik het ook. Ik neem ook een "halve erwt". Die wrijf ik uit tussen mijn acht vingertoppen. Daarna ga ik met mijn vingers een paar keer door mijn haar heen, vanaf de haargrens boven het voorhoofd naar achteren. Vervolgens smeer ik de rest dun uit door de rest van mijn haar, om ook daar een tikje stevigheid te hebben. Bij het inwrijven druk ik mijn vingers tegen de hoofdhuid aan. Het begin van de handpalm maakt ook goed contact met mijn haar, zodat de clay goed wordt verdeeld. Na de eerste paar inwrijf-bewegingen verdeel ik het wat beter daar waar dat nodig is. Mijn kapper doet het anders. Die wrijft de clay niet tussen haar vingertoppen zoals ik, maar ze wrijft haar beide handen er helemaal mee in. Daarna gaat ze met haar volle handen door mijn haar. Ik heb het op haar manier geprobeerd, maar mij lukt het zo niet. Daarom houd ik mijn eigen manier maar aan.   Toegevoegd na 1 minuut:   Als mijn haren wat langer zijn geworden, is die eerste "halve erwt" soms niet genoeg. Dan neem ik nog een heel klein beetje extra uit het potje. Dat verdeel ik dan voornamelijk over die plekken die nog "een likje nodig hebben".  

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100