Is de Cien Anti-wrinkle Day Cream Q10 (Lidl) ook geschikt/geproduceerd voor mannen?

op de verpakking wordt niet gesproken over man/vrouw men/women. Maar wel over zaken als make-up en decolleté. Dit wekt de suggestie dat het alleen voor vrouwen is. Maar is dit ook zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Geproduceerd niet, geschikt wel. Er zijn veel cosmetica merken die ook een mannenlijn hebben, het grote verschil tussen de creme voor vrouw en man is dat de verpakking een andere kleur heeft en het product een andere geur. Verder staan er in de gebruiksaanwijzing, verhalen tussen de verschillen van de huid van man en vrouw, maar de basis van de creme verschilt niet. Je kunt dit dus rustig gebruiken als je dat wil al moet je er niet te hoge verwachtingen van hebben, je huid zal wat prettiger aanvoelen en beschermd zijn tegen de zon. Een anti-rimpel effect? Nee, dat gebeurd echt niet. Wel kun je hiermee rimpelvorming vertragen, dit komt door het hydraterende effect van de creme, het zorgt dat het vocht in je huid vastgehouden wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Objectief, eerlijk: klasse