Is er verschil als ik ga zonnebanken bij een zonnestudio of bij een zonnebank in een zwembad?

Ik had zaterdag voor het eerst onder de zonnebank gelegen.
Maar dat deed ik dus bij een zwembad bij mij in de buurt.
Ik dacht dat de zonnebank 2000 Watt was.

Maar ik heb dus gelezen dat er een zonnestudio iets verder bij me vandaag licht. Is het slimst om daar naar toe te gaan? Of maakt dat eigenlijk niet uit want het zijn beide zonnebanken? Bij de zwembad word me niks uitgelegd en kon er gewoon meteen onder.

Waarom ik deze vraag is stel is omdat ik van nature echt bleek ben en graag wat bruiner wilt worden en dat ik dat graag op het beste manier wil doen. Ik ga uiteraard ook naar het strand maar dat werkt bijna niet bij mij. Dus daarom leek me onder de zonnebank kruipen mij een goed idee. In elk geval ik ben benieuwd naar jullie antwoorden/+ advies!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als je echt bleek bent zoals ik dat was zou ik je adviseren om naar een echte zonnestudio te gaan. Daar kunnen ze je alles uitleggen en zorgen dat je voor jou huid de beste stappen kunt ondernemen om bruin te worden.
Bij mij duurde het allemaal even wat langer maar dat was wel het meest verstandig. Nu hoef ik nog maar af en toe naar de zonnebank en duurt het niet lang meer voordat ik bruin ben.

Daarnaast moet je er rekening mee houden dat er natuurlijk allerlei soorten zonnebanken zijn met allerlei sterktes, laat je dus goed adviseren!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij goede zonnestudio's doen ze eerst een 'huidtest'om te bepalen welk huidtype je hebt en welke behandeling daar het beste bij past en je dus ook het beste en veiligste resultaat krijgt. Je hebt verschillende banken waarbij de tijden dat je hieronder kan liggen kunnen verschillen. Bij de zonnestudio kun je als je dat wilt een advies speciaal voor jouw behoefte afgesteld krijgen.