Als je parfum nog nooid heb gebruikt en het zit nog in het doosje met de folie er over heen dan blijf dat toch tien jaar ofzo goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Een ongeopende fles parfum blijft gemiddeld twee jaar goed,maar er zijn er genoeg die na twee jaar nog steeds lekker ruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je nog wel kunnen gebruiken. Ik heb hier een flesje staan dat al zo'n 20 jaar open staat, het ruikt nog steeds geweldig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een voorwaarde is het koel, maar niet koud bewaren, op kamertemperatuur is prima, dat is een graad of 18, geen wisselende temperaturen, dus niet in de badkamer omdat daar tijdens het baden of douchen de temperatuur teveel stijgt. Maar ook het donker bewaren, dus bijv in het originele doosje, voldoet je geur aan de temperatuur eis, dan blijft hij ongeveer 2 jaar goed, let vooral op de veranderingen die eventueel ontstaan zijn aan het product, is de geur nog in orde, is de kleur nog normaal, is de samenstelling nog hetzelfde, dus geen vlokjes oid erin. Als je geluk hebt blijft het onder de ideale omstandigheden bewaard, nog veel langer goed.