Harsen to be honest, maar dan moet je een flinke pijngrens hebben.
Anders is gewoon scheren met een goede schuim de beste optie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, gewoon scheren in dat geval met een scherp mesje. Dan wordt het superglad (het blijft alleen niet lang zo)
wat je anders kan overwegen (wel flink duurder) is permanente ontharing, met bijvoorbeeld laser ontharing of IPL
9 jaar geleden
Met ontharingscreme. Superglad en minder stoppels als bij scheren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is zooi. Werkt nagenoeg nooit 100%, het stikt en als je het iets te lang laat zitten brand je huid weg.