Welke creme tegen rug (acne/puistjes) werkt het best?

hallo geachte lezers :)

Ik ben dus een meisje van 16 jaar en ik heb de afgelopen 6 jaar altijd al last gehad van puistjes op mijn schouders en rug. het werd elk jaar steeds erger en het liet donkerbruine vlekken als littekens achter, waardoor heel mijn rug ‘gevlekt’ is. op mijn schouders is het al minder geworden, maar ik zoek al een tijdje voor een product wat helpt met het even maken van mijn rug en schouders, en zorgt dat de donkere vlekken vervagen of weggaan! het begint nu ook op mijn onderrug en bovenbenen te komen en ik weet geen raad meer :( hopelijk dat iemand mij hier mee kan helpen, welk product goed zou werken of tips heeft!!

groetjes, sor

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
1.3K

Antwoorden (1)

Vraag je huisarts om een recept voor tretinoine creme. Succes!
https://www.apotheek.nl/medicijnen/tretinoine-op-de-huid