Hoe lang duurt het tot mijn haar weer normaal is????

Ik ben naar de kapper geweest, maar die heeft mijn haar veel te kort geknipt. Er is minimaal 5 cm te veel af. Het heeft mijn hele uiterlijk verpest. Ik zie er echt niet uit!!! Heeft iemand tips zodat ik (het liefst zonder geld) mijn haar sneller kan laten groeien?!?!?!?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
26.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is mij ook eens gebeurd en je krijgt je geld terug bij een klacht. Maar dat helpt helaas niet voor de situatie nu.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is bewezen dat als je je haar goed verzorgt dat het dan sneller groeit, daar bedoel ik mee: regelmatig je haar wassen, na het wassen olie in je haar smeren, niet te vaak je haar styleren, föhnen of krullen, niet te veel middeltjes in je haar smeren enzofoort!
Ritsuka
9 jaar geleden
Er is echt nog wel wat van te maken, laat je bij een (andere) kapper adviseren wat je in de tussentijd kunt doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak je niet druk. Het is je haar maar. Er zijn echt heel veel ergere dingen. En met een beetje fantasie of met een bezoekje aan een andere kapper kan er nog heel goed wat van gemaakt worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ambii: Graag een bron voor je bewering 'het is bewezen dat..'je haar komt van binnen uit en is dood materiaal, dat gaat echt niet harder groeien als je er aan de buitenkant beter voor zorgt. Hooguit breekt het minder af en wordt het dus langer.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik weet het niet ik wil ook dat mijn haar weer lang is
Marien
een jaar geleden
1 Kammen dat zorgt er voor dat je haarzakjes geactiveerd worden
2 Proteïne eten dat zit in vis vlees en ei
3 In de zon
4 Vitamine B
5 Zorgen dat je genoeg water drinkt
Kan 4-5 centimeter schelen

Antwoorden (5)

Sneller groeien kan niet geregeld worden. Hoofdhaar groeit ongeveer 1 à 2 cm in 6 weken. Dus is de enige remedie geduld en over ruim drie maanden ziet het er vanzelf weer een stuk aangenamer uit.
Toevallig knipte mijn kapster mijn haar ook veel te kort , vreselijk. Dus nu moet ik braaf wachten tot het er weer een beetje uitziet. Ik reken er op dat ergens september alles weer normaler oogt. Sterkte met je verlies!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga lekker in de zon zitten, daar groeit je haar sneller in. Je haar in een ander model doen, kan het al veel beter doen staan. Kom op, lach erom, je moet er vast even aan wennen, over een paar dagen vind je het vast heel leuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je haar groeit ongeveer 1 cm per maand, dus over een maand of 5 heb je weer de lengte van voor de knipbeurt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hangt af van haar tot haar nl. Mijn haar groeid heel erg snel terug na een maand of 2 is er zo'n 4 à 5 cm bij!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het echt niks vind, kan je natuurlijk altijd extensions dragen. Kost wel geld, maar dan heb je wel langer haar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je haar kan niet sneller groeien, maar door een goede verzorging kan je wel voorkomen dat de puntjes slijten en de haren ''zichzelf gaan knippen''.
het zal ongeveer 5 maanden duren voor je haren terug opdezelfde lengte komen als daarvoor.(als je 'gewone' haargroei hebt )

hier nog een link met tips.