Wat is de beste geleidelijke zelfbruiner?

Ik ben op zoek naar de beste zelfbruiner die zeer geleidelijk (langzaam) en natuurlijk bruind. Ik smeer liever een paar keer voor een natuurlijk een mooi resultaat, in plaats van er in één keer super bruin of worteltjesoranje uit te zien. Naast deze vereiste moet de zelfbruiner Alcohol Denat vrij zijn.

Toegevoegd na 6 uur:
En dan vooral een zelfbruiner die geschikt is voor het gezicht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zelf vind ik de Dove Shunshine Bodylotion vrij goed.
Hij bruint geleidelijk zonder vlekken.

Als het wat bruiner mag zijn kan ik je Loreal Paris Dermo Expertise Sublime Bronze Automatic aanraden.
Deze is donkerder bruin en geeft een zomers resultaat.

Je kan ze kopen bij de drogist of via deze link, bij zoeken moet je dan zelfbruining ingeven.
http://www.drogisterij.net/tt/?tt=593_12_75899_

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vind ik ook, alleen weet ik niet of er alcohol denat in zit.
Die van Nivea kwam ook goed uit de test, alhoewel ik deze minder prettig vond dan Dove. Toch een plus van mij.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/de-zelfbruiners-getest/speel/1/