Wat zijn de beste antirimpelcremes ?

derma science= een merk online

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn de goedjes die zelfs golfplaten recht trekken! laat je het even weten als je deze hebt gevonden?
;-)

Antwoorden (3)

De werking van anti-rimpelscreme is nihil. Uit de zon blijven en niet roken is het beste.
De arts in tijd voor Max heeft het vorige week nog gezegd.
Dus laat je niks wijsmaken en niet oplichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Precies! http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1232542
Hoorde dat onlangs loreal rechtzaak had verloren betreffende rimpel creme.
Een vrouw'( Journalist ) had geloof ik rechtzaak van gemaakt en gewonnen nu moet reclame van de buis af
Werkt dus totaal niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.
Zie dus mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Goos, die vrouw heet:
Jetske van den Elsen. Zij werkt weliswaar mee aan De Rijdende Rechter, maar heeft ook een programma
Van den Elsen wacht op antwoord.
Eindeliijk is eens bewezen dat anti-rimpelcremes niet werken.

In Van den Elsen wacht op antwoord heeft de journalist Van den Elsen een cosmeticabedrijf aangeklaagd
en ook nog gewonnen.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1232542

Als je toch wat wilt smeren is een fijne dagcreme
die dagcreme die jij fijn vindt.
Bijvoorbeeld:
Door de Duitse Consumentenbond als beste getest en door een Britse glossy uitgeroepen tot beste koop: de Aldi antirimpelcrème.

http://www.elsevier.nl/web/10157009/Stijl/Mode/Supergoedkope-antirimpelcrme-Aldi-niet-aan-te-slepen.htm