Hema , heeft goedkope redelijk harde gel . Nog goedkoper ? Suiker water , dus warm water daar zoveel suiker in doen dat het bijna niet meer oplost dan blijven roeren en nog weer suiker erbij . Dan kam er in en kammen en kammen maar opschieten dit wordt hard !!!! Wil je een lekker geurtje neem limonade siroop voor de vruchten geur , rozen water Vd ja je snapt het wel . Of wat goedkope parfum die nog door het huis slingert. Je kunt de gel zo sterk maken als je wil . Succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jammer dat je dan wel een zwerm insecten achter je aan hebt zitten in de zomer ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In gel , cosmetica zitten altijd ook af fabriek geuren stoffen waar de bijen wespen op af komen , dus wil je geen bijen gebruik geen parfum . Ja de markt ligt open voor een geur die wespen afstoot :) en mensen aantrekt :)
Volgens velen is de standaard goedkope gele of groene (huismerk) gel vaak nog steeds het beste. Uit eigen ervaringen blijkt dat de haarlengte en dikte essentieel is voor de keuze van een gel. Heb je kort haar, dan is een simpele gel vaak al voldoende.

Toegevoegd na 4 minuten:
Recensies van gebruikers of geltesten zijn over het algemeen de enige manieren om de juiste gel te vinden. Tros Radar heeft in 2009 een leuke geltest gehouden. Te bekijken via de volgende link. De uitslag was toentertijd als volgt:

1. Nivea Styling Gel Ultra Strong
2. L’Oreal Studio Invisi’Fix
3. Schwarzkopf Taft Ultra Fixing
4. Etos huismerk gel
5. Radar Gel (zelf gemaakt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Shockwaves Styling Gel voor een mega sterk Freeze effekt.
Van Wella.
Gekocht voor 1,99 bij Kruidvat.

ALs een van de beste getest in een Duitse test.
http://www.test.de/Haargel-Die-halten-am-besten-1410405-0/

Ook heel goed gevonden en nog veel goedkoper is
de gel van Kyrell , te koop bij Aldi voor onder de euro.

http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/mode-accessoires/goede-dure-makkelijk-brengen-gel.166605
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij gebruikte mijn broertje vroeger van die kruidvat of da gel of zoiets, gewoon van die gele of groene gel. Werkt prima! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf gebruik ik de gel van de AH de gele kost minder dan een euro kleine pot en iets meer een grote pot, werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Axe gel is goed, maar misschien een beetje te duur.
Ik zag wel een aanbieding bij de kruidvat, 4 axe producten voor 6,43 euro.
Het ligt er natuurlijk aan wat jij duur noemt.
x