ik denk het niet,enige tijd geleden was er op de Belgische tv een vergelijkende test en daar uit bleek dat er zo goed als geen verschil was tussen verschijdene scheersystemen.
fremar
9 jaar geleden
Wouter2011
9 jaar geleden
Dank! Ik dacht enkel dat 5 mesjes beter scheren dan 3 mesjes. Nu weet ik dat er geen verschil is. Dus ik ga geen Gillette Fusion kopen. Geldbesparing :-)
fremar
9 jaar geleden
Juist.
paulus811
9 jaar geleden
Nee, niet juist. De consumentenbond heeft onlangs een artikel geplaatst (kan niet linken, want je moet een abonnement hebben) dat de kwaliteit van scheermesjes toeneemt naarmate ze duurder zijn. Goedkopere mesjes scheren zonder uitzondering minder dan duurdere mesjes.
fremar
9 jaar geleden
Heb hier de test gevonden waar het allemaal niet zo een verschil is:
http://www.een.be/programmas/volt/tatyana-vergelijkt-scheermesjes
paulus811
9 jaar geleden
Heb hier ook een test en daar vind men wel verschillen. Je ziet ook dat de duurste mesjes als beste getest worden. Wel interessant om te zien dat twee tests zo uiteenlopende resultaten laten zien. Dank voor je link.
paulus811
9 jaar geleden
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/de-kassa-scheermesjestest/speel/1/
fremar
9 jaar geleden
blijkbaar is er toch een hele evolutie geweest tussen een test uit 2008 en 2013
Wouter2011
9 jaar geleden
Ik heb vandaag Gillette Fusion ProGlide Power geprobeerd. Gillette Mach3 scheert veel beter, vind ik. Een los mesje aan de achterkant heb ik hierbij niet eens nodig.
Wouter2011
9 jaar geleden
Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

Ja, ik vind van wel. Ik ben heel lang met Mach3 blijven doorscheren, met het idee dat het toch niet veel verschil in zich heeft, ben nu dan toch overgestapt op Fusion en vind deze duidelijk prettiger scheren. Het mesje glijdt meer over je wang en doordat er meer mesjes in het mesje zitten, gaat het scheren ook sneller. De kans op irritatie neemt hierdoor enorm af. Verder vind ik het enkele mesje aan de achterkant wel echt een vinding. Juist voor rotplekjes, zoals het puntje van je kin, is dit ene mesje uitermate handig. Mach3 heeft geen los mesje aan de achterkant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
http://www.een.be/programmas/volt/tatyana-vergelijkt-scheermesjes