Wat is een handige/nette manier om je toiletspullen te bewaren?

Ik hou ervan dat de badkamer/slaapkamer er netjes uitziet. Dus dat er niet te veel potjes, tubes e.d. te zien zijn. Het liefst zet ik mijn toiletspulletjes (deo, dagcreme, bodylotion, etc) daarom uit het zicht. Maar als je alles in een toilettas stopt of op een plank in de kast zet, wordt het nogal onoverzichtelijk. Heeft iemand tips voor een handige manier om je toiletspullen netjes te bewaren? Zijn er bijv. speciale rekjes voor?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Een `ondiepe` kast is geschikt om al je toiletspulletjes overzichtelijk op te bergen.
Bij b.v. ` IKEA` is zo`n kast te koop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb een kleine badkamer en heb daarom gekozen voor een (laag) kastje, onder de wastafel. Daarin heb ik kleine plastic mandjes van verschillende grootte (te koop bij Blokker, Action, Ikea, bouwmarkten enz.), waarin ik mijn diverse soorten toiletspullen opberg. Eén voor haarspullen (gel, lak), één voor voetspullen (voetcrémes, nagellak), één voor gezichtscrèmes enzovoort. Dat kun je geheel naar eigen inzicht indelen. Je kunt dit idee bovendien in elk type kast toepassen. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, zo'n ladekastje. Bovenste la de spullen voor het lichaam. De la eronder spullen voor je haar. Etc.