Weet iemand een styling product tegen pluizend haar?

Ik heb mijn haar gebleekt en zoek een goed (vloeibaar) styling product tegen pluizend haar.
Het liefst van Kerastase. Ik weet namelijk dat zij er een hebben die anti-pluis én hittebestendig is die niet vet wordt en zowel op droog als gewassen haar kan worden aangebracht maar ik kan hem niet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Frizz Ease van John Frieda (verkrijgbaar bij iedere drogist)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord, jammer dat je er geen producten bij gezet hebt, of een link hebt geplaatst, het beste is om ook de Frizz Ease shampoo en eventueel conditioner erbij te gebruiken. +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik gebruik gliss kur hair repair. werkt gook goed.
je haar constant goed verzorgen met conditioner en af en toe een haar masker is ook aan te raden
hier ook een link voor een en ander uitleg
http://www.beauty-en-gezondheid.nl/categorie/haar/
Succes
Andrelon Daily Care. Een pompje met wit spul.
Ik heb mijn haar gepermanent en dat is volledig mislukt, dit spul werkt bij mij perfect om die pluizenbol te laten verdwijnen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stylingsserum van kruidvat eigenmerk