Op heel veel plekken, als je even op google kijkt vind je een heleboel

Twee voorbeelden (en de eerste hits op google) zijn:
- Solution Clinic BV - Amsterdam
- Cosmetique Totale - zit in heel Nederland
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Utrecht heb je portous die met laser werkt. Elders in het land zullen er zeker meerdere schoonheidssalons zijn die ontharen met laser (ook de schaamstreek).
8 jaar geleden
Dat kan bij haarverwijderingsinstituut Friesland, voor het bedrag van € 225,00 per behandeling. Aangezien je rond de 6 behandelingen nodig hebt, gaat dit dus flink in de papieren lopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Soms wordt het verzekerd, betaal je alleen je eigen risico.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit wordt niet vergoed, je zal het uit eigen portemonnee moeten betalen. Om haar te verwijderen zijn er tal van goedkopere manieren.