Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weten jullie over welke gel/wax ik het heb? (beschrijving)

Hallo,

Voor mijn nieuwe haarmodel heb ik een ander soort gel/wax nodig.
de gel die ik nu heb is van Schwarzkopf power gel, blauwe bakje maakt mijn haar hard en wat donkerder lijken maar blijft wel goed in model zitten.

De gel die ik nu zoek moet mijn haar in model laten zitten maar niet mijn haar hard maken. Mijn haar moet zeg maar hetzelfde zijn als het droog is maar dan moet het in model blijven zitten.
Als jullie hem weten willen jullie dan misschien de soort zeggen en waar je hem kan kopen?

Ik hoop dat ik een goede beschrijving heb gegeven.


Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, keune Spray heeft zelfde weeking en showtime
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En over welke spray gaat het dan? er zijn meerdere soorten!
Ik gebruikte zelf een combi van wax en haar versteviger.
De versteviger: http://www.hbb24.nl/8717185385533-keune-design-styling-volume-salt-mist-spray-hold-6-shine-2-200ml.html?gclid=CPr36rryr70CFdHLtAodqQMAeQ
En de wax:
http://www.eonkozmetik.com/Wax/Bon-Hair-Wax-Matte-140-ml.aspx
(Deze kocht ik bij mijn kapper)

Toegevoegd na 1 minuut:
Met deze combi bleef mijn haar gewoon als haar voelen. Ik maakte eerst het haar vochtig. Dan de versteviger (royaal) erin sprayen. Met de fohn drogen. Daarna het haar met wax stylen.
Door de versteviger bleef het model er goed in zitten.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Dat lukt met Loreal Studio line special FX out of bed.
Deze fibergel kun je de hele dag door opnieuw stylen, wordt niet hard en blijft lekker soepel. Je kunt hem voor alle kapsels gebruiken. Als je je kapsel niet opnieuw wil stylen, dan blijft je kapsel hiermee de hele dag in model. Hij kost rond de 7 euro, dat is niet voordelig, maar hij is zuinig in gebruik en vaak in de actie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding