Wanneer moet ik mijn haar verven?

Hoi allemaal,
30 juli 2016 ga ik op vakantie (over ongeveer 4 weken dus) en ik heb een maand geleden mijn haar geverfd van mijn eigen kleur, donkerblond, naar een donkerbruine astint, het is dus een vrij koele kleur. Ik wil mijn eigen haarkleur weer terug maar het laten uitgroeien is geen optie aangezien ik wel mooie vakantiefoto's wil! Ik las dat het een optie was om mijn haar te ontkleuren en er daarna een verf dichtbij mijn eigen haarkleur eroverheen te gooien, wanneer moet ik dit doen en is dat wel verstandig?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is niet verstandig het nu te gaan verven, het beste kun je een maand of 5 wachten met het haar geheel op te lichten, als je dat dan doet, kun je het beste je haar zover mogelijk ontkleuren en daarna de gewenste kleur in stappen aanbrengen. Dit kun je het beste door een kapper laten doen, omdat dit niet gemakkelijk is.
Wat je nu kunt doen, is highlights zetten, lichtere plukken in je haar, waardoor je haar lichter lijkt, maar nog steeds donkere plukken bevat. Het voordeel hiervan is, dat je haar voor het oog meer body krijgt en er wat speelser uitziet. Wees verstandig en ga naar een goede kapper en leg aan deze je probleem voor. Door jou, je haar en je huidskleur te zien, kan bepaald worden wat de beste aanpak is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Crea geeft je een top Antwoord

Het beste antwoord

het terugkleuren van je eigen haarkleur in de mooiste manier en het snelst om weer bij je eigen haarkleur te komen. afhankelijk van je vakantie en je gewenste kleur zou ik adviseren dit een week voor je vakantie te doen. let wel op dat met zon en zee/zwembadwater je kleur snel terug kan lopen. en gebruik altijd een shampoo voor gekleurd haar van het merk waarmee gekleurd is, deze zijn voor elkaar gemaakt en zorgen ervoor dat je het langst plezier hebt van je kleur.

fijne vakantie!!

groetjes een kapster ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ben het niet met je eens, maar buiten dat, is je antwoord vast niet duidelijk voor de vraagsteller. Leg stap voor stap voor stap uit hoe zij/hij dit moet aanpakken, dan kan fleurverburgt er iets mee.
Waarom ik het niet eens ben met je antwoord, lees je in mijn reactie onder de vraag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel!