Ik vraag me af of een huis-tuin-en-keuken-conditioner die je min. 5 minuten laat intrekken niet hetzelfde effect heeft als een officieel haarmasker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk het niet:
Ik heb een huis-tuin-en-keuken-conditioner, en af en toe gebruik ik ook zo'n echt haarmasker.

Bij de gewone conditioner merk ik alleen dat mijn haar wat makkelijker te kammen is.
Maar bij het haarmasker is m'n haar echt helemaal slap en slungelig totdat ik het weer opnieuw ga wassen.

Daarom denk ik dat er wel degelijk verschil zit in ingredienten etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vanochtend m'n conditioner extra lang laten zitten en ik merk echt verschil met wat ik normaal doe (uitspoelen na ca 30 seconden). M'n haar is heel zacht en soepel, zonder heel slap te zijn. Maar misschien is dit effect alleen voor de korte termijn en niet om haar te herstellen op de lange termijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Zou best dan hetzelfde effect kunnen hebben inderdaad.
Omdat je een masker ook langer moet laten zitten...
Ja het vult net als een haar masker de ruimtes tussen de openstaande haar schubben en daardoor voelt het glad en glanst het meer..
De vrAag is alleen hoelang blijft het zitten, hoe snel was je het uit....
Haar is dood materiaal en daardoor neemt het niets meer op aan voedings stoffen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een haarmasker was je toch ook uit bij de eerstvolgende wasbeurt? Het is toch meer een 'boost', niet iets dat blijft zitten? Net als een vitaminetablet van 1500: dat doet z'n werking 1 keer met, als het goed is, effect op de lange termijn. Maar de volgende dag zit het niet meer in je lichaam, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mijn gevoel heb ik er nu een waar van ik denk dat ie langer blijft zitten... Vandaar dat ik denk dat er verschil in kan zitten, hoe lang het blijft zitten.
Sommige zijn precies hetzelfde neem bijvoorbeeld: Care&Repair COnditioner van Andrelon, en het 1-minuut masker van Andrelon in Care&Repair: ik heb de ingredienten vergeleken: Precies hetzelfde!
Je kunt het beste een masker nemen waar kokos inzit of echt puur kokosvet dit kan je halen bij de toko. Ook olijfolie is een wondermiddel!