Hoe zorg je ervoor dat krullen blijven zitten op de fiets ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb liever dat mijn krullen blijven zitten aan mijn hoofd.

Antwoorden (3)

Door een netje om je haar te doen. In drogisterijen zijn die haarnetjes te koop.

Ik moest trouwens wel lachen bij het lezen van de vraag, en zag het al voor me: dat iemand naast haar fiets loopt, ondertussen proberend om haar krullen op het zadel te laten rusten.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje voor de tip, maar ik fiets naar school en dan loop ik voor schut met een haarnetje. Nog andere tips ?
Amadea
10 jaar geleden
Als je fietst dan loop je toch niet?!
Ik krul bijna elke dag mijn haar en moet helaas ook elke dag met de fiets naar school. Als ik mijn haar heb gekruld doe ik mijn haar in een lage staart en stop in de staart onder mijn jas en sjaal. Zo blijven de krullen bij mij goed zitten!
Oh en doe er sowieso altijd een beetje haarlak in als je je haar net gekruld hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik snap je helemaal. ik heb krullen als ik dan ga fietsen gaat het pluizen, al ga ik wel met de bus naar school(lui..). je moet erveel haarlak in sprayen. bedoel je trouwens dat je zelf krullen hebt of dat je je haar krult?. als je zelf krullen hebt moet je je haar atijd een beetje vet maken (niet elke dag wassen wat ik wel doe)