Lijkt me moeilijk. In principe kan je ook gewoon bruin worden in de winter als je gaat zonnen buiten. Het gaat om de uv-straling, niet om de warmte. Alleen staat de zon in de winter minder hoog aan de hemel, dus komen de stralen minder goed aan. Je moet dus wat langer in de zon zitten. Maar het is alleen een beetje koud om dat te doen en je wilt geen longontsteking neem ik aan.
Als hier toch nog een oplossing voor is, hoor ik het ook graag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Spray tanning, er zijn beauty salons die je dmv een spray bruin maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je Nederland woont en die vraag stelt, is het antwoord: ga met vakantie.
Wintersport [wandelen of skiën, langlaufen] Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië bijvoorbeeld
of
Naar een land waar het nu zomer is, Zuid-Afrika, Zuid-Amerika bijvoorbeeld.
Woon je daarentegen in een ander deel van de deze wereld, dan kan ik zeggen: ga naar buiten lekker in de tuin zitten, of aan het strand liggen.

Het is afhankelijk van waar je woont, Sjaak48!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wel de leukste manier +.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van je leefstijl, als je werkelijk een beetje "gezond uiterlijk" wilt krijgen is er de mogelijkheid van veel buiten zijn. Wanneer je buiten bent kunt je bruin/roodbuin [afhankelijk van je huid] gekleurde armen/hals en gezicht krijgen door te wandelen/fietsen/in de tuin te werken, niet een keer per week maar dagelijks/bijna dagelijks.
Denk aan natuurmensen, aan mensen met een tuin, volkstuin of een moestuin en aan boeren, die hun leven "buiten" leven, zij hebben zelfs in het najaar/winter een gezonde teint, die alleen iets lichter is in jaargetijden zonder veel zon. Het is dus eigenlijk geen trucje maar een logisch gevolg Sjaak48, het gaat om je leefwijze, zit je altijd binnen [werken op kantoor/ garage/ huizen] of ben je stratenmaker/vuilnisman/boer bijvoorbeeld en je kunt natuurlijk ook binnenwerken en daarna meteen naar buiten gaan om je sport te beoefenen [zeilen/wielrennen/wandelen]. Het gaat er denk ik om wat je precies wilt en hoe je dat kunt bereiken en wat je al doet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bruin worden,heeft m.i. niet alleen betrekking op het gezicht, maar op je hele lichaam, tenminste die delen die je aan de buitenwereld wilt laten zien.
u lijkt me de winter (misschien m.u.z. van vandaag) geen periode om je hele body aan de buitentemperatuur bloot te stellen.
Ja, met bronzer. Dit is een getint poeder en kun je over je hele lichaam/ gezicht gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel wortels eten