Hoe kan ik in de winter bruin worden zonder het gebruiken van zelfbruiner of een zonnebank?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt me moeilijk. In principe kan je ook gewoon bruin worden in de winter als je gaat zonnen buiten. Het gaat om de uv-straling, niet om de warmte. Alleen staat de zon in de winter minder hoog aan de hemel, dus komen de stralen minder goed aan. Je moet dus wat langer in de zon zitten. Maar het is alleen een beetje koud om dat te doen en je wilt geen longontsteking neem ik aan. Als hier toch nog een oplossing voor is, hoor ik het ook graag.

Spray tanning, er zijn beauty salons die je dmv een spray bruin maken.

Als je Nederland woont en die vraag stelt, is het antwoord: ga met vakantie. Wintersport [wandelen of skiën, langlaufen] Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië bijvoorbeeld of Naar een land waar het nu zomer is, Zuid-Afrika, Zuid-Amerika bijvoorbeeld. Woon je daarentegen in een ander deel van de deze wereld, dan kan ik zeggen: ga naar buiten lekker in de tuin zitten, of aan het strand liggen. Het is afhankelijk van waar je woont, Sjaak48!

Ja, met bronzer. Dit is een getint poeder en kun je over je hele lichaam/ gezicht gebruiken.

Veel wortels eten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100