wat is de minimale lengte dat het haar moet zijn om er ontharingscrème op te mogen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.9K
Ivana
8 jaar geleden
Maakt niks uit. Neemt alles mee, ook stoppeltjes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Ivana moet je er dan ook evenveel crème om smeren?
Ivana
8 jaar geleden
Je moet eerst een plekje kijken of je huid er tegen kan, dat staat allemaal op de bijsluiter. Ligt er ook aan op welke plaats je het gebruikt. Goed afspoelen na gebruik en daarbij de haartjes gelijk verwijderen. Een verzachtende crème achteraf kan nooit kwaad natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook van mij waardering voor de reactie van Ivana, zeer goede reactie dat een prima antwoord zou zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op ee verpakking staat: "...bedek alle haartjes met een gelijkmatige laag crème." wat eerlijk gezegt voor mij nogaal vaag klinkt (kan aan mij liggen) ik heb de crème al uitgeprobeerd om te kijken of mijn huid ertegen kan, gelukkig geen problemen mee.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet de creme zodanig aanbrengen dat alle haartjes geheel bedekt zijn, het kan dus zo zijn, dat je bijvoorbeeld op je onderbenen meer moet smeren dan op je bovenbenen. Een gelijkmatige laag is zo goed als onmogelijk bij dit klusje.

Antwoorden (1)

Lees de bijsluiter, daar staat op hoe lang het minimaal moet zijn voor het beste resultaat.

Maar even tussen ons,... meestal werken die producten vrij goed, zelfs op stoppeltjes die in mijn ogen te kort zijn om meteen weer weg te moeten doen.