Wie weet de website van het ontharingsproduct wat op de huishoudbeurs verkocht werd?

Het waren 2 gladde schijfjes (1 kleintje en een grotere)
Volgens mij waren ze rose.
Heb achteraf spijt dat ik ze niet heb gekocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop ze niet. Het zijn eigenlijk schuur papiertjes die je haartjes afschuren.. Ze trekken niet de haartjes eruit.. Het is echt een flut product. Hou je centjes maar in je portomonee
Epileren met een epileer apparaat is nogsteeds de beste manier..
Ritsuka
12 jaar geleden
ik heb zoiets ook eens geprobeerd, werkte niet echt handig.

Antwoorden (3)

Deze kun je bij Tell-Sell en Tomy teleshopping kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze "dingen " beloven meer dan ze waar maken.
Ze werken niet echt goed, dus laat je niet verleiden om ze te kopen .
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op dat moment op mijn huid voorgedaan en inderdaad het voelde een beetje branderig, dus had ik zoiets van: dit is niks, maar de volgende dag was het effect pas goed zichtbaar: een paar echt heel nare plekjes waren grote deels verdwenen.
Dus niet voor het ontharen, maar om mijn nare plekjes in mijn gezicht weg te krijgen.
er tonden op de HHB div. stands met dit product,van merken, en ze allemaal deden alsof dit een nieuw product was, maar het bestaat al minstens 15 jaar en ligt gewoon bij de drogist (Kruidvat, Etos, DA...) en daar heet het Velvet Touch.
op de HBB stond o.a. Silkystar.