wat heb ik op mijn arm?

Ik heb al 2 jaar een paarse puist op mijn bovenarm zitten.
ongeveer 10 cm onder mijn schouder. als ik er met mijn arm overheen streel is er geen relïef, maar als ik er op druk voel ik duidelijk een pit die er in zit.

eerst was het een wondje, vergelijkbaar met een flinke prik van een punaise.
Nu is het na twee jaar dichtgegroeid en nog steeds zit die harde paarse punt er. ik heb het een aantal keren open gestoken met een naald en leeg gespoeld, maar er komt niets uit.

aangezien ik een opleiding houtbewerking die, zat ik zelf aan een diep ingekapselde splinter te denken. kan dit kloppen.
en moet ik er mee naar de dokter.
(ook dacht ik aan een ontstoken puist ofzo)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar een arts, die kan een diagnose stellen en je indien nodig, behandelen.

Antwoorden (1)

Dat kan van alles zijn, variërend van (het meest waarschijnlijke) heel onschuldig tot behoorlijk vervelend en dan spoedeisend.
Het antwoord op je vraag is dus: ja, daar moet je even een dermatoloog naar laten kijken!!