Waar is vaseline het goedkoopst??

Ik heb vaak droge lippen en vind het fijns om er vaseline op te smeren......
Maar het mag niet te duur zijn!! Iemand een idee waar Vaseline heel goedkoop??? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K
Amadea
10 jaar geleden
Weet je dat je daaraan verslaafd kunt raken? Het is beter om maar een enkele keer per dag te smeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook Libello / lippen balsem stick kopen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Labello is nog wel 1 van de ergste...1x gebruiken en je lippen zijn voor de komende maand kapot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar heb ik nooit last van gehad HeerVoldemort

Antwoorden (4)

vaseline is allessinds vrij goedkoop,de prijzen die ik vind gaan van 2,5€ tot ong 10e per verpakking(de een dan ook al groter dan de andere).

Toegevoegd na 1 minuut:
zie oa hier:http://www.beslist.be/products/gezond_mooi/r/Vaseline_creme/

Toegevoegd na 4 minuten:
Hihttp://www.voordeligscheren.nl/vaseline-pure-petroleum-jelly-original-100-ml?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1er het goedkoopst:
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Action!
Amadea
10 jaar geleden
Misschien hebben ze die in België niet?
De eigen merk vaseline van DA en Etos zijn goed en voordelig, misschien heeft het Kruidvat ook zo'n grote pot voor een voordelige prijs, ik kon hem niet vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt rustig een grote pot kopen, als je de vaseline eruit haalt met een schoon spateltje (of achterkant theelepeltje) kun je het heel lang bewaren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Albert Heijn koop je een potje van 100 milliliter voor € 1.89.

En als je bij die supermarkt *deze week* (=tot en met zondag 1 december) voor minstens 20 euro koopt, dan krijg je met 500 Air Miles daar € 2,50 korting op. Dus je kunt extra voordelig inslaan!
Amadea
10 jaar geleden
Vaak hebben ze ook goedkope producten bij Action. Het probleem bij Action is dat je de winkel meestal niet uitloopt met één ding.