Sproeten blijven zichtbaar of ze gaan helemaal weg. Is afhankelijk welk effect je wilt wat voor soort foundation moet gebruiken. Bij een minder dekkende foundation blijven ze zichtbaar maar wel minder duidelijk. Met een hele dekkende foundation kun je ze letterlijk weg plamuren. Ik kan je een artikel aanraden van Serena van Beautylab.nl: http://www.beautylab.nl/2011/08/sproetjes-en-foundation/
Hier staat alle informatie in over sproeten en foundation.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt er aan welke foundation je gebruikt en hoeveel en ook hoe duidelijk de sproeten zijn.
Op zich kun je sproeten maskeren met een foundation.
Kwestie van proberen, experimenteren en het resultaat bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt af van:

\Huidtype
\Huidtint
\Aard van de sproeten
\Kleur van de foundation
\Samenstelling en kwaliteit van de foundation
\Hoe dik je het er op smeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er een dikke laag of een hele dekkende foundation overheen smeert kunnen de sproeten onzichtbaar worden. Als je een mider dikke laag of minder dekkende foundation erop doet kunnen ze er lichter uitzien, minder zichtbaar worden of soms er een beetje grouwig uit gaan zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt er meestal niet veel mooier op eerlijk gezegd, want dan worden je sproeten grauw. Als je echt foundation wil gebruiken, doe dan een lichte, dan valt het niet echt op dat je foundation gebruikt hebt, anders wel en dat is niet zo mooi!