hallo ik zoek een haar verf blond maar wil wel dat die naar een week vervaagt er uit gaat welke merk van blond haar verf is dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben jij dat op de foto en ben je dus al behoorlijk blond?

Antwoorden (3)

Dat merk bestaat niet, om je haar blond te krijgen moet je kleur uit je haar halen, wat je eruit haalt, komt er niet vanzelf weer in.
Uitwasbaar donkerder maken kan wel, omdat je dan kleur toevoegt, iets wat je in je haar stopt, kun je eruit halen ook.

Toegevoegd na 1 uur:
Wat je wel kunt doen, is clip extensions kopen, die kun je er iedere dag opnieuw inklippen en weglaten als je er genoeg van hebt. Als je extensions van echt haar kiest, dan heeft dat dezelfde voordelen als echt haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
'Spoeling' is een niet-permanente verf en dus uitwasbaar. Of dit met blond hetzelfde resultaat heeft durf ik je niet te beloven omdat ontkleuren dan inderdaad nodig is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het er na een week uit is heb je een semi permanente haarverf gebruikt
Op de verpakking staat hoeveel wasbeurten deze ongeveer meegaat dus afhankelijk van hoe vaak jij je haar wast zal de kleur snel vervagen