waar koop ik 'luchtverfrisser' voor mijn haar?

Jaren geleden had de Bodyshop een soort verfrisser voor je haar in de verkoop.
Ideaal voor mijn haar, dat zeer snel luchtjes opneemt en vasthoudt.
Als ik even wat bij de buurvrouw afgeef die pannenkoeken bakt, ga ik al naar huis met haar dat naar pannenkoeken ruikt. :(

Daarom ben ik op zoek naar een soortgelijk product als de Bodyshop verkocht.
Wie weet waar ik zoiets kan kopen?

Dank voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaat zoiets voor kleding. Misschien kun je het ook op je haar spuiten, maar dan zou ik wel eerst even goed bekijken wat erin zit.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Hehe Febreze in je haar ;-)

Antwoorden (3)

Er zijn droogshampoos die dit probleem verhelpen, en die tegelijk werken als een echte "wasbeurt", maar via de link hieronder is ook een alternatief te vinden, speciaal bedoelt om nare luchtjes te verwijderen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn haar is behoorlijk krullend, vandaar dat geuren er zo lekker in blijven hangen. Daardoor is droogshampoo geen oplossing. Ik moet het dan uitkammen en mijn haar lijkt daarna op een afrokapsel.
Het is ook niet de bedoeling dat het een wasbeurt vervangt. De link heb ik gevolgd en lijkt me meer voor producten dan voor (mensen)haar. Evenwel bedankt voor je antwoord.
Er is een product van Andrelon, ik hem hem nu bij wehkamp gevonden, maar ik weet niet of AH of de drogist het ook verkoopt:
http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/natural-beauty/haarverzorging/andrelon-zuiver-zen-opfrisser-haarmousse/C29_IVU_IW6_564472/

En in Duitsland is er nog een product te krijgen:
http://www.pinkmelon.de/test/hair/stylen-2/spezialstyling-2/alverde-haarerfrischer-malve-holunderblute.html
Alverde is verkrijgbaar bij DM drogisterijen in Duitsland en is één van de grootste biologische gecertificeerde huismerken die bij een drogist wordt verkocht.
10 jaar geleden
Of een klein beetje van je favoriete parfum (van veraf) op je haar spuiten!

Je kunt ook zelf een 'mist' maken met een mix van etherische oliën (zie boek 'lang haar')

Of deze droogshampoo van Lee Stafford (zie plaatje) als je haar toevallig ook vet is. Hij ruikt naar bubblegum :-)

suc6