Welke handschoenen zijn het warmst?

Ik heb extreme winterhanden, smeren helpt maar matig. Ik zoek handschoenen die echt superwarm zijn op de fiets 's winters. Ik merk dat ik altijd koude handen hou, ondanks dat de handschoenen wel dik zijn. Ik heb verschillende soorten geprobeerd van verschillende winkels (gangbare winkels). Heeft iemand misschien een goed idee?

6 maanden geleden
in: Huid
3.5K

Antwoorden (1)

Ride Windproof Winter Fietshandschoenen Zwart:
Een gouwe ouwe als je het ons vraagt. Een goed product voor een scherpe prijs. Lekker winddicht, extra gevoerd en een fijne grip op het stuur door middel van de extra rubberen grippers aan de binnenkant. Wij zijn ook altijd blij met een extra lang en elastisch manchet. Want is een koude tocht langs je arm in de winter niet een van de allerergst dingen? Het ademend vermogen van de handschoenen is redelijk. Dus heb je heel snel warme handen, dan kunnen ze wat zweten, maar voor de gemiddelde fietser een uitstekend paar voor de koudere dagen van het jaar. De extra gel-padding zorgt voor meer demping op de plek waar je dat het meest nodig hebt.
De zelfde:
https://www.futurumshop.nl/gripgrab-ride-windproof-winter-fietshandschoenen-zwart.phtml
Toegevoegd op 16 oktober 2023 15:40: tekst
6 maanden geleden