Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen een rood hoofd?

Ik heb altijd een heel rood hoofd. Vooral mijn voorhoofd en wangen! Mijn moeder heeft het ook dus het kijkt mij logisch dat ik het van haar heb.
Ik wordt er heel onzeker van, en voel me niet op mijn gemak. Met foundation wordt het wel een beetje minder maar het blijft opvallend rood. Ik hoop heel erg dat jullie tips hebben wat ik er tegen kan doen! Want het maakt me soms heel ongelukkig! (Kom aub niet met tips als wees blij met hoe je bent, het had veel erger kunnen zijn enzo...)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Naar een huidarts gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het je ongelukkig maakt, of je je er onzeker door voelt, is het het beste dat je een afspraak maakt met je huisarts, hij/zij kan bepalen of het nodig is je door te sturen naar een dermatoloog.
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor make-up, maar dan loop je snel het risico eruit te zien alsof je een masker draagt, op de volgende manier ga je te werk om het te camoufleren:
Breng een dagcreme aan,
vervolgens breng je een groene ( ja echt groen) foundation aan om het rood weg te werken,
daaroverheen gaat een foundation 1 tint lichter dan de kleur van je huid. Er bestaan ook groene poeders, dus daar kun je ook mee experimenteren, loop gewoon een keer een drogisterij binnen en vraag advies,( Etos of DA), vertel wel duidelijk hoeveel je budget is, zodat je niet een product krijgt te zien dat prachtig is, maar waar je het geld niet voor hebt.
Maar ga zeker naar de huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding