Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn redelijk goedkope make up merken in Nederland?

Ik heb voor een feestje goedkope make up nodig. Ik wil namelijk een soort wedstrijd houden met wie in plaats van de mooiste look maakt, de lelijkste maakt. Daar wil ik natuurlijk niet al te veel geld aan verspillen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt inderdaad gelijk, het zou zonde zijn als je er echt veel geld zou aan besteden! Er zijn best veel goedkope make up merken. Essence, een heel goedkoop merk, is vooral te verkrijgen in het Kruidvat. oogschaduw palletjes kosten ongeveer 2, 3 euro. Ook is er een goedkoop merk dat Catrice heet, dit is iets duurder dan Essence. Van Catrice zijn vooral hun nagellak erg populair. Verder heb je nog Teez Cosmetics, volgensmij moet je dit bestellen dus als ik jou was zou ik dan kiezen tussen Essence of Catrice. Veel succes ermee! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij de action heb je make-up van de merk MAX en dat kost soms nog geen eens een euro, en bij de kruidvat heb je soms bij de kassa een bak liggen met make-up wat afgeprijsd is. Op de markt kan je het ook vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je echt goedkope make-up wilt, moet je naar de exion (of zoiets) gaan. het merk make-up is Max (van maxfactor na-geaapt) het is geen goede kwaliteit make-up, maar het is waarschijnlijk maar voor 1 keer

escense is een goed merk en ook betaalbaar, als je de make-up dus meerdere keren daarna wilt gebruiken kun je het beste die van escense kopen. je kunt de make-up van escense gewoon in de drogist bij jou in de buurt kopen (kruidvat, etos)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk maar eens bij de Hema. Daar hebben ze veel make up voor een heel redelijke prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of zoek bent naar nagellak, maar die is deze week in de aanbieding bij Trekpleister. Ook de merken die hier al zijn genoemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekende goedkope cosmetica merken zijn bijvoorbeeld catrice, essence (beide kruidvat) en misssporty (etos).
Maar als je veel nodig heb kan dit nog wat duurder uitkomen. Als ik jou was zou ik eens bij de action gaan kijken. (als die in de buurt is natuurlijk) Daar heb ik laatst blushes en oogschaduws gekocht, spotgoedkoop, en naar mijn mening beter dan bepaalde duurdere producten.
Als je nog even de tijd hebt kun je ook wat bestellen via eyeslipsface.nl. Daar zijn veel 1euro producten van goede kwaliteit, al heb je dan wel te maken met 6,95 verzendkosten, maar uiteindelijk ben je waarschijnlijk wel lekker goedkoop uit.

Succes en veeeeel plezier met je feestje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Essence is een erg goedkoop merk, maar de kwaliteit is daardoor niet slechter ofzo. Bij de Action kan je ook erg goedkope producten halen, en als je bij het kruitvat even langsgaat heb je kans dat je nog wat afgeprijsde cosmetica kan vinden in de 'afprijsbak'. Ik hoop dat dit een goed genoeg antwoord is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding