Welke mascara is het beste voor gevoelige ogen?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb al reacties gekregen, nl. de merknamen Dr. Hauska, ROC en Clinique, maar ik sta nog graag open voor een antwoord.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Naast de mascara van Dr Hauschka, zijn bijvoorbeeld ook de mascara van Roc en Clinique geschikt voor gevoelige ogen, laat je eens adviseren, met duidelijke uitleg van de klachten in de winkel. Doe dat bij zowel de parfumerie als de natuurwinkel om tot een goede keus te komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank jullie wel. Bij deze 3 merken zit vast wel een die ik wel verdraag. Ik ga ze eens goed onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In cosmetica zitten natuurlijke stoffen waar je ook op kunt reageren. Het is een kwestie van uitproberen waar je wel of niet tegen kunt. Het opsommen van stoffen die er niet in zitten heeft dus niet zo veel zin.

Het beste antwoord

Ik raad je dan de Zuii Organic Flora Volume Mascara aan.
Zuii Organic is niet getest op dieren en bevat geen petrochemische ingrediënten, geen genetisch gemanipuleerde ingrediënten, geen talc, geen nanodeeltjes, geen parfum, geen sls, geen polyethyleenglycol, geen gluten en geen parabenen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dankjewel voor dit alternatief dat ik anders nooit gevonden zou hebben, denk ik.

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf gevoelige ogen, gebruik gewoon het eigen douglas merk, je hoeft niet perse dure make-up voor je ogen te kopen, als je het maar goed schoonmaakt en geen waterproof neemt ( moeilijk der af te krijgen dus snel geïrriteerde ogen)