Gezocht schoonheidssalon omgeving Brabant waar je ook kunt relaxen etc. ??

Ik wil iemand een cadeautje doen, moeder en dochter. En ik zoek een plek waar je zowel een gezichtsbehandeling, nagels etc. kunt krijgen als ook een paar uur kunt relaxen etc. Gewoon, die dingen die vrouwen leuk vinden. Modderbad (of zoiets) en heel de santenkraam, iets drinken, wat rondlopen, zwemmen eventueel etc. etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op Vakantieveilingen.nl, daarop vind je vaak hele leuke aanbiedingen van dit soort dingen.

Het beste antwoord

Devarana in Den Bosch is een heerlijke thermen waar je veel van de door jou genoemde dingen kunt (laten) doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik spreek trouwens uit eigen ervaring. Mooie schone sauna's en heerlijk laten verwennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet waar in Brabant je woont maar in noord Limburg in Arcen heb je thermaalbaden met beauty arrangementen. Vanuit de buurt van Eindhoven is dit goed te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lucaya in Oss is ook een prima resort. Lekkere sauna's en veel verschillende behandelingen. Ze zijn erg vaak op vakantieveilingen.nl te vinden.

vakantieveilingen.nl:
http://www.vakantieveilingen.nl/zoeken.html?mainCategory=allAuctions&searchFor=lucaya

Website:
http://www.lucaya.nl/