Hoe kan ik snel epileren?

Ik epileer mijn benen altijd. Maar het duurt zo lang voor dat ik echt alle haartjes weg heb. Vandaag deed ik drie kwartier over een onderbeen.
Iemand tips.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het doet me geen pijn, maar het duurt me gewoon te lang.
en gebruik een epileerapparaat van braun (silk epil)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.7K

Antwoorden (4)

Naar een schoonheidsspecialist. Die doet t met een soort van papiertje waar je haartjes op blijven plakken.

De pijn is bij ieder mens verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een epilady!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat misschien vreemd klinken.
Maar ga niet pietlutten over dat alle haartjes weg moeten zijn.
Zorg dat je benen bijna glad aanvoelen en scheer het daarna je benen glad met een scheermesje...
Als je dit elke week doet ben je per been per week max 5-10 min bezig.
Het voordeel daarbij is dat de haartje die de afscheerd dikker terug komen en daardoor beter met de epileer apparaat te pakken zijn de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook zelf harsen. je kunt koude harsstrips kopen in de drogisterij, of laten harsen bij de schoonheidsspecialiste.