Acne is nog niet weg na een Acne behandeling, moet ik terug of wachten ?

Na de eerste acne behandeling verdween de rode acne bultjes.

Na de tweede acne behandeling is het nog zichtbaar en gevoelig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was het bij een schoonheidsspecialist?
Zo ja, ben ik benieuwd hoe het kan dat jij denkt dat je acne na 1 behandeling weg zou moeten zijn.
Dit is een langdurig proces, en zolang jouw huid onzuiver is en te veel talg aanmaakt dal de acne vermoedelijk niet weggaan, maar hopelijk wel verminderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik na de eerste behandeling 2 middeltjes van Hannah
die ontsteking bultjes waren bij de eerste wel snel weg maar nu zijn ze er nog, na de 2de, maar ik wacht wel af
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ernstige acne kan de dermatoloog je een anti-biotica kuur voorschrijven.
Bij een vriendin van mij was na een week al bijna alles weg en dat was echt erg,zat diep met ontstekingen .
Misschien beter naar de dermatoloog?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Krijg je dat vergoed? het is niet ernstig, maar de schoonheidspecialist zei dat er paar hardnekkige tussen zaten, maar als ik me vergelijk wat ik op Google > Afbeeldingen zie is mijn acne niks bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja,ze hoefde niks te betalen bij de apotheek,maar als het niet heel ernstig is zou je aan je huisarts ook zelf een antibiotica kuurtje kunnen vragen,dat zijn gewoon tabletjes,dan ben je er wel sneller van af.
De dermatoloog zal dan niet nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, Ik heb het opgeschreven, krijg je geen bijwerkingen ?
en wanneer zie je al verbetering ? Want ik las iets over antibiotica in vlees, dat de gevolgen zijn als je ooit in aanraking kom met antibiotica dan heeft dat geen werking, maar ik weet niet zeker of ik daar zorger over moet maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan wel misselijk worden en hoofdpijn krijgen van antibiotica maar verder zal je er niet echt heel ziek van worden.
Behalve als je allergisch bent zoals mijn oma,maar dat komt niet zo veel voor.
Je ziet echt snel resultaat,de meeste mensen zijn na een paar weken echt af van hun acne doordat de ontstekingen verdwijnen.
Echt wel aan te raden om je huisarts erom te vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou eens vragen, bedankt voor de tip

Antwoorden (2)

Hoi hoi,

Als ik jou was kun je beter terug gaan.
Acnè is best hardnekkig,en is niet na 2 behandelingen weg.
Ervaring bij`n neef van ons.Duurde bijna 1 jaar,
maar....met goed resultaat,alles weg.
Dus...suc6..en geef niet op,hou moed.

Groetjes AOWster
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi, soms even niks en dan blijven er stuk of 3 lang en voelbaar paar dagen, maar kreeg 2 behandelingen vergoed maar als ik weer ga dan kost het mij 62 euro, maar ik weet niet wanneer ik terug moet, misschien moet me huid eerst op rust komen, maar ik gebruik 2 middeltjes die ik daar kochtte voor 76,- gebruik ik smorgens en savonds, nog nooit vergeten.
Mijn zusje heeft ook last van acne en loopt al meer dan een jaar bij een kliniek die haar acne behandeld. Het is nu zo goed als weg maar soms heeft ze nog een onrustige huid die ook na een paar dagen weer hersteld. Je bent dus zeker niet klaar na 1 behandeling, daar heb je er veel meer voor nodig. Ook een tip wat mijn zusje ook doet; eet biologisch en geen suiker. Ik weet niet natuurlijk niet in welke mate jij acne hebt, maar suikervrij en biologisch eten heeft mijn zusje ook al op de goede weg geholpen. Verder gebruikt ze speciale huidproducten van de kliniek en speciale foundation. Dit is wel erg prijzig, maar helpt ook zeker. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zeggen dat het niets met voeding te maken heeft maar met de hormonen die talg aanmaakt Me huid is nu voor mijn gevoel lustig en de bultjes zijn plat en roze, maar als ik het zo voel kunnen ze zelf terug komen dan zou ik terug moeten en ze hadden een middeltje wat je op je onstoken puist / acne moet stippen en die haalt de ontsteking eruit. Bedankt voor de tip, ik ga ze eens vragen of ik dat nodig hebt ze kunnen ook zeggen dat een kliniek voor extreem acne is