Wat is het beste scheerapparaat om je hoofd kaal te scheren?

Het liefst een scheerapparaat waarmee je droog en nat kunt scheren.

7 jaar geleden
in: Haar
3.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tondeuse
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een scheermes voor echt kaal. Is het wat langer eerst de tondeuse en dan het mes . Evt een elektrische nat en droog scheer apparaat van Philips . Maar niks boven het mes .
tham
7 jaar geleden
Ik kreeg een mail om het beste antwoord te kiezen maar die link werkt niet dus bij deze: het beste antwoord komt van Kapperkort.

Antwoorden (1)

Een tondeuse. Deze heb je in veel soorten en maten. Op zich is elke tondeuse geschikt. De prijs heeft te maken met de levensduur van het apparaat.