Hoe lang doe je met een tube scheercrème?

Ik heb net een tube scheercrème gekocht a 100ml.
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n tube als je 2-3 keer per week scheert?
Ik vind dat altijd lastig in te schatten.

Toegevoegd na 13 minuten:
Gemiddeld genomen (bij normaal gebruik).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Tip:
Met zo'n ouwerwetste doos Gouden Hand van plm 2 euro hand doe ik 1 jaar
Poet
10 jaar geleden
En dan scheer ik om de dag dus 3,5 x per week
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal met u eens, en ook met zo'n echte ouwerwetse vero scheerkwast,

Antwoorden (2)

Ja dat hangt toch echt af van wat jij gebruikt per keer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een goede kwast hebt, en er peer keer een streepje op doet van ongeveer anderhalve centimeter, dat is genoeg, dan doe je er een week of zes mee.