Waar kan je supergoedkoop glitter poeder transparante mascara kopen??

http://www.youtube.com/watch?v=P75Xw1cL5Rw
Ik wil graag mijn eigen glitter mascara voor de feestdagen maken maar wil deze producten zo goedkoop mogelijk aanschaffen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou kijken bij de Kruidvat. Daar heb je naar mijn weten een scala aan make-up producten voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wel een super goede, met mascara erbij:
http://www.visagiepro.nl/203-Nieuw-Assortiment/Pupa-Glittering-Eyeskit.html

Pas op met zelf maken, als je niet geschikte glitters gebruikt(niet cosmetisch of van glas) kun je heel veellast van je ogen krijgen als de glitters er in komen. (geschikte glitters kun je altijd rondom de ogen gebruiken, glitters voor bijv. glittertattoo's niet!!!)
Wees voorzichtig hiermee, het kan je kerst en oud en nieuw verpesten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de kruidvat verkoopt Essence losse glitter-pigmenten, en transparante mascara. als je die mengt heb je wat je wilt (: kost nog onder de 4 euro bij elkaar.