Een pleister erop doen en na een dagje of 2 is hij alweer een beetje bijgegroeid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kan je niks anders tegen doen dan er een pleister overheen te plakken. Want de afgeknipte nagel kan er niet weer aangeplakt worden...
Amadea
11 jaar geleden
Eventueel kun je het volgende proberen: je teennagel en de huid met b.v. vaseline (of iets wat een vettige substantie heeft) goed in-masseren en er voorzichtig een klein stukje van een tissue tussen de nagel en de huid stoppen met b.v. een naaldje. Dit zou enige verlichting van de pijn kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan wel eens gebeuren hoor! Je kunt hem niet weer laten groeien.. Dat heeft tijd nodig.
Als het heel gevoelig is een pleister er omheen.
En anders gewoon eventjes voorzichtig zijn