Hoe ga ik terug naar bruin haar?

Hey hey ,Ik heb 1 week geleden ongeveer mijn haar zwart geverfd met een product van Kruidvat en vind het afschuwelijk hoe kan ik zo snel mogenlijk terug naar bruin zonder het te bleken ? Ben hopeloos

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.7K

Antwoorden (2)

Eindeloos wassen met anti-roos shampoo van Head & Shoulders is de oplossing van dit probleem. Eerst zie je weer een bruine gloed.
Natuurlijk kan je ook naar de kapper, deze zou dit moeten kunnen herstellen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een gevoelige hoofdhuid hebt moet je daar wel heel erg mee oppassen!
Head and shoulders kan je huid behoorlijk beschadigen en dan zit je daar weer mee.
Als ik het gebruik moet ik zelfs oppassen dat de shampoo niet langs mijn gezicht loopt, want dan krijg ik rode schilferige plekken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een voorzichtig plusje, Head & Shoulders is inderdaad het eerste dat je kunt proberen, ga er alleen niet mee wassen, maar breng het ruim aan op droog of bijna droog haar, laat het vervolgens minimaal een kwartiertje inwerken en spoel het uit, dit kun je meerdere keren herhalen.
Tenzij er henna is gebruikt, of echte haarverf, zal de zwarte kleur daardoor waarschijnlijk verminderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt testen of je tegen een haarproduct kunt, dit doe je door een beetje, in dit geval shampoo op een klein stukje van de huid bij de haargrens aan te brengen, haal de shampoo na een uurtje weer weg met wat lauw water, als de huid jeukt, zeer doet, rood, of opgezwollen is, gebruik het product dan niet meer. Wil je voorkomen dat een eventuele reactie opvalt, dan kun je dit onder je pony/lok doen, achter het oor, of achter in de nek (laat dan wel een ander even kijken of de huid er normaal uitziet).
Als je het echt heel erg vindt, zal je het toch moeten blonderen en er vervolgens een ander kleurtje overheen moeten gooien ben ik bang. Als het een permanent is, wordt het erg lastig om het op een andere manier te veranderen. Als het uitspoel gedoe is, heel vaak wassen... Misschien weet je kapper er ook iets op. Succes