kun je 2 kleuren haarverf van hetzelfde merk met elkaar mengen en wat is dan het resultaat?

Als ik lichtblond en donkerblond samenvoeg, wordt het dan middenblond?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het merk dat ik gebruik, heeft gewoon zelf al middenblond in het assortiment.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als of je de kleur er tussen gebruikt zou hebben . Het resultaat is afhankelijk Vd ondergrond . Wat al gezegd ga je v licht nr donker wordt het mat ( groenig) ga je van donker naar wat lichter wordt de kleur warmer ( rood , gelig ) en is je haar kleur donker gekleurd dan gebeurt er weinig , want donker gekeurd haar kan NIET lichter gekleurd worden daar moet je boor gaan bleken . Succes.

Het beste antwoord

Dat kan, je krijgt dan een koele middenblonde kleur, als je geen roodpigment in de kleur haar die je nu hebt, hebt zitten, reken er dan wel op dat je een groene haarkleur kunt krijgen van deze combinatie, dan is het beter te kiezen voor een warme mengkleur (bijvoorbeeld donker goudblond).