Waar koop je wenkbrauw verf van het merk refecto cil?

Ik zoek de wenkbrauw/wimper verf van refecto cil, waar kan ik die kopen? Moet je die online bestellen of kan ik het ook in een drogist kopen? Als je online moet bestellen, graag een betrouwbare site.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Bij de haarshop kun je dat kopen (dit is een betrouwbare site), maar probeer het ook eens bij DA, daar willen ze nog wel eens dingen bestellen die niet vast in hun assortiment zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt dit online bestellen bij http://www.kapperskorting.com/c/Refectocil/432868641084675/?gclid=CIKD4N--1LgCFQTHtAod10QAxA ( betrouwbare site) bestellingen die voor 15.00 uur zijn geplaatst worden de volgende dag verzonden.
Maar als er bij jou in de buurt een DA drogist zit kun je het daar kopen, want vorige week heb ik die wenkbrauwenverf nog zien liggen.