Volgens deze website kun je het beste een speciale spray of olie in je haar doen, om het te beschermen tegen uitdrogen en de zon.

Een product als onderstaande:
- L’Oréal Professionnel Solar Sublime Spray €13,25
- Indola Sun Active beschermende Haarolie €11,75
- Schwarzkopf BC Bonacure UV Protection Spray €15,10

Zie bron voor meer info en tips voor haarverzorging.

Toegevoegd na 1 minuut:
En mocht je last hebben van heel dun haar, zijn er ook producten om je hoofdhuid te beschermen tegen verbranden, zoals Viviscal Hoofdhuid Factor(spf) 20
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste kun je een zonnehoed opzetten, maar ook het Kruidvat heeft een goede uv beschermende spray voor je haar, dat kost nog geen 3 euro en werkt prima. Ook de sunprotection van Goldwell is prima, maar wel iets duurder.

Toegevoegd na 5 minuten:
Die van het Kruidvat kost 3,49 sorry.

Toegevoegd na 5 minuten:
Die van het Kruidvat kost 3,49 sorry.