Ik heb Rosecea en zoek dus een zonnenbrand factor 50 met een kleurtje zodat de roodheid niet zo opvalt. Weet iemand zo'n product?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt informeren bij de parfumerie of zoiets bestaat, ik denk het niet, want dan zou je een soort foundation krijgen met zonnefactor. Wat fantastisch zou zijn voor dagelijks gebruik, maar niet voor vakantie, een frisse duik zit er dan niet in, want dan ben je je kleurtje kwijt.
Wat wel bestaat zijn zonnebrandproducten met een vleugje bruin zonder zon, waardoor je langzaam bruiner wordt, nagenoeg zonder vlekken en met een natuurlijke kleur. Niet vergeten je handen te wassen na gebruik.
Je kunt er ook voor kiezen en normale zonbescherming te nemen en daarna de rosacea te camoufleren met een product dat wel waterproof gemaakt kan worden en waarmee je kunt zwemmen.
http://www.dermacolor.nl/

Antwoorden (1)

Ik gebruik zelf of Byron Bay (of zoiets, daar word je wat bruiner van en je verbrand niet snel) of Australian Gold. De laatste heeft mijn voorkeur, steengoede zonnebrand en je krijgt een beetje zo een gloed die je krijgt als je in de zon geweest bent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ik weet niet in hoeverre dat de roodheid echt verbergt. Mijn vlekjes gaan niet echt weg. Daar heb je idd foundation oid voor nodig