wat zijn deze plekken op mijn voetzool? (zie afbeelding)

Af en toe een stekende pijn alsof ik geprikt wordt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kun denk ik het beste even naar de dokter gaan...

Antwoorden (1)

Dat kan exceem zijn.
Of schimmel.
Of een allergie.
Of iets heel anders.
Bijv. huidafwijkingen die bekend staan als diabetische dermopathie of suikerplekken.
En zo zijn er nog veel meer..........
Dat kunnen wij hier echt niet beoordelen aan de hand van een foto.

Er zijn veel verschillende vormen van huiduitslag.

Je moet er wel iets aan doen natuurlijk.
Goed je voeten verzorgen.
Iedere avond een voetenbad, goed afdrogen. Anti-schimmel zalf er op.
En als dat niet helpt: HUP naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
"Eczeem" heet die eerste aandoening. Voor de vraagsteller zal het makkelijker zijn om er (op internet) meer informatie over te vinden (als hij dat wil), als hij het correct schrijft.